Schade en mobiliteitsservice bij Moerman Jansen

Het is enorm balen als u met uw auto schade rijdt of met pech komt te staan! Natuurlijk begrijpen wij dat heel goed en in de meeste gevallen hebben wij een passende oplossing voor u. Bij schade is het zaak dit zo spoedig mogelijk te melden bij uw verzekeraar en bij ons. In gevallen van ernstige schade (niet meer rijdbaar) is het zaak de politie in te schakelen die voor een takelwagen of berger zorgt. Ook dan komt in veel gevallen de auto bij ons terecht. 

In het geval van pech met uw auto, kunt u de mobiliteitsservice inschakelen en in vrijwel alle gevallen komt de auto dan bij ons terecht en lossen wij het voor u op! Als de reparatie langer gaat duren, wordt er in overleg met u, vervangend vervoer geboden.

Meld digitaal uw schade

Image
Ruitvervanging

Schade reparatie bij Moerman Jansen

DE KEU­ZE IS AL­TIJD AAN U! 

Veel mensen denken dat ze niet zelf kunnen bepalen waar ze hun auto laten repareren. Dat is een misverstand. Ook al verwijst de verzekeringsmaatschappij je naar een ander schadeherstelbedrijf, de keuze ligt altijd bij u, tenzij expliciet anders in de polis opgenomen. Dus u heeft alle vrijheid om te kiezen voor kwaliteit van de Mazda dealer die het kostenplaatje scherp in de gaten houdt.

Ook autoruitschade is een specialiteit van Moerman Jansen. Als u verzekerd bent tegen ruitschade, dan zijn ruitreparaties vaak kosteloos. Onze technici beoordelen altijd vooraf of de ruit gerepareerd kan worden of dat deze moet worden vervangen. En dat overleggen ze altijd eerst met u. Vaak is herstel van een oude ruit mogelijk met behulp van een speciaal kunsthars, waarmee de ruit onzichtbaar wordt gerepareerd. De ruit is dan net zo sterk als voorheen en het bespaart u een nieuwe autoruit. Wilt u meer weten over Mazda Schade Herstel, neem dan contact met ons op.

Met Mazda Schade Herstel kunt u rekenen op
• Altijd originele Mazda-onderdelen
• Gratis vervangende Mazda bij cascoschade als de verzekering hier niet in voorziet
• Afhandeling schade met de verzekeraar van A tot Z (indien gewenst)

En krijg/behoud de volgende garanties:
• Behoud van fabrieksgarantie
• 12 jaar carrosseriegarantie 
• 4 jaar FOCWA- / BOVAG Schadegarantie op schadeherstel

Wilt u uw schade telefonisch of per e-mail melden?

Neem dan contact op met Henry, onze schadespecialist.

Image
Henry Klop

Henry Klop

After Sales Specialist
Image
Snelweg snachts

Mobiliteitsservice

In het geval van pech met uw auto kunt u de mobiliteitsservice inschakelen mits uw auto daarvan voorzien is. Bij Mazda klanten die jaarlijks in onderhoud zijn bij ons is die service door ons betaald en kunt u daar uiteraard gebruik van maken. Zelfs bij een lekke band en ook bij schade. Het servicenummer voor Mazda is 088-006 59 00.

Voor al onze klanten met andere merken wordt u geholpen door CarProf Pechhulp mits u voorzien bent van de Carprof Pechhulppas. Daarmee heeft u de beste hulp voor onderweg in Nederland en de rest van Europa. Zo hoeft u zich onderweg geen zorgen te maken en kunt u vertrouwen op onze service. De pechhulppas is er voor alle CarProf-klanten en kost €29,95 per jaar. Vraag hem aan bij ons als u deze nog niet heeft. U bent daarmee veel goedkoper uit als bij andere aanbieders. Lees hier de CarProf pechhulp voorwaarden.

Vriendelijk niet opdringerig personeel, ruime showroom.
Vinay Binda
Zwijndrecht